Kietaviškių: kai turi triuškinantį pranašumą, kurio nepastebėjaicisia
Atradome pranašumą ir sukūrėme šūkį. Atnaujinome prekės ženklą ir jo įvaizdį. Sukūrėme pakuočių dizainą bei ženklinimą, kuris padeda parduoti. Padėjome derybose su prekybos tinklu
Esi didžiausias, o dabar dar ir moderniausias šiltnamių kompleksas Baltijos šalyse. Tačiau prekybos vietoje įveikti pigesnį ispanišką pomidorą ir turkišką agurką tau pritrūksta ginklų.
Pirkėjui renkantis daržoves svarbiausia yra šviežumas. Ne paslaptis, kad iš užsienio atvežti vaisiai ir daržovės nebūna vakar nuskinti.
Sklando gandas apie purškiamas priemones, kuriomis kuriamas šviežumo įspūdis. Todėl Kietaviškių šūkis, o kartu ir pažadas pirkėjams “Natūraliai šviežios daržovės. Jokių priedų šviežumui palaikyti”.