fbpx

Human to Human

Kasdien tobulinant savo produkto ar paslaugos kokybę, lengva užsimiršti. Sėkmingi prekės ženklai pirmiausia kalba ne apie save, o apie tai, kas svarbu žmogui.

Kaip įsiklausyti ir sužinoti, ko ieško žmogus? Kaip atrasti, kuo prekės ženklas iš tikrųjų yra vertingas? Kaip tapti mylimu ir kurti ilgalaikį ryšį? Kaip pasiekti išsikeltų tikslų – ne tik šiandien, bet ir rytoj?

Mes jums padėsime – pasitelkę savo patirtį su didžiaisiais prekių ženklais, strateginį mąstymą, kūrybinius sprendimus ir dizaino įrankius.

  • Prekės ženklo strategija
  • Komunikacijos strategija
  • Prekės ženklo vizualinis identitetas

  • Kūrybiniai sprendimai
  • Socialinių tinklų strategija
  • Viešieji ryšiai
  • Vidinė komunikacija

Eglė Šlipaitytė

Strategė

Per 14 metų reklamoje viena po kitos sekė vis didesnės apimties kampanijos reklamos agentūrose Grey, DDB, Love, New!

Swedbank „Mano finansai“ projektas, Akropolio „Jamam” ir PC Europa „Black Friday” įvedimas, Omnitel rebrandingas ir dešimtys įvaizdinių bei pardaviminių kampanijų, IKI privačių prekės ženklų įvedimas, TS-LKD sėkmingos rinkiminės kampanijos, Kino pavasaris ir daugelis kitų.

Mantas Mačiulskis

Kūrybos vadovas

Reklamoje 12 metų. Visų spalvų Adrenalino strėlių ir Password „Grand Prix” įvertinti kūrybiniai sprendimai agentūrose VRS, DDB, Love, NEW!, Clinic212. 

Šimtas ačiū Omnitel, Volfas Engelman, Neužmirštuolė, IKI, Unicef, Akropolis, Swedbank, TS-LKD, Ankstukai, Danske bank, If draudimas ir daugeliui kitų.