fbpx

Neužmirštuolė: liūdesį į judesį

  • Ką daryti prekės ženklui, kad jis būtų vėl pastebėtas? Kaip kalbėti apie istorinius įvykius, kad būtų įdomu jaunimui, kuris jų nepatyrė?

Nuo pat 2014 metų Neužmirštuolė įsikūrė įvairiausių visuomenės atstovų atlapuose ar FB profilio nuotraukose nepaisant politinių pažiūrų, socialinio statuso ar amžiaus. Ja puošėsi Prezidentė, Premjeras, užsienio politikai, verslininkai, studentai, naujienų portalai ar TV laidų vedėjai.

Per 5 Neužmirštuolės gyvavimo metus projekto kalbėjimo maniera, vizualika ir vieta nesikeitė, todėl tapo mažiau girdima bei pastebima. Eksploatuojamos tos pačios temos, nebeliko internetinio puslapio.

Pirmiausia pasiūlėme atnaujinti Neužmirštuolės ženklą ir taip jam vėl suteikti aktualumo.

Sugalvojome ir pasiūlėme idėją Keičiam liūdesį į judesį. Sukurėme Neužmirštuolės turą po atmintinas vietas – Seimas, Spaudos rūmai, TV bokštas, LRT, Antakalnio kapinės. KASP savanoriai, neretai sausio 13 d. liudininkai, pasakojo istorijas iš tų laikų.

Aplankę visas vietas žmonės gavo dovanų herojišką plakatą sukurtą kartu su dailininke-iliustratore Jekaterina Budryte.