fbpx

Konkursas

Dovanojame strategiją ir kūrybinius sprendimus vienam prekės ženklui.

Nauja platforma marketingistams ir freelanceriams bendradarbiauti Human to Human skelbia marketinginės užduoties konkursą.

1

Parsisiųskite užduoties formą

2

Užpildykite ją įrašydami
savo prekės ženko iššūkį

3

Užpildytą formą atsiųskite
el. paštu h2h@gochildren.lt

Dalyvauti

Užduoties forma Konkursas vyksta keturias savaites - nuo 2020 m. birželio 26 d. iki liepos 13 d. Konkurso nugalėtojas skelbiamas 2020 m. liepos 15 d. Kilus klausimams drąsiai susisiekite tel. +370 615 28 184 arba el. paštu h2h@gochildren.lt

Strateginių ir kūrybinių sprendimų kokybę užtikrina

Eglė Šlipaitytė, strategė

Eglė Šlipaitytė
Strategė

14 metų reklamoje

Kūrusi prekės ženklams Swedbank, Akropolis, PC Europa, Omnitel, IKI, Gintarinė vaistinė, If draudimas, Alita, Neste.

Lina Marcinonytė, meno vadovė, dizainerė

Lina Marcinonytė
Meno vadovė,
dizainerė

8 metai reklamoje

Young Lions sidabras, kūrusi prekės ženklams Western Union, Nike, Royal College of Art, IKI, Ežys, Neste, Drama Burger, Open House Vilnius.

Mantas Mačiulskis, kūrybos vadovas, kopiraiteris

Mantas Mačiulskis
Kūrybos vadovas,
kopiraiteris

14 metų reklamoje

Apple Inc. kūrybos vadovas Lietuvai, kūręs prekės ženklams Omnitel, NIKE, Volfas Engelman, Vytautas, IKI, Unicef, Swedbank, Ankstukai, Danske bank, If draudimas.

Tadas Patalavičius, verslo vystymo vadovas

Tadas Patalavičius
Verslo vystymo
vadovas

10 metų reklamoje

Dirbo televizijoje, agentūroje ir kliento pusėje. Kūręs prekės ženklams Volfas Engelman, Neužmirštuolė, TS-LKD, Vytautas, Aljans bank.

Konkurso sąlygos ir taisyklės

Ką kviečiame dalyvauti Human to Human skelbiamame konkurse?

Visi prekių ženklai, kurie turi komunikacijos iššūkių ir planuoja 2020 m. komunikacijos kampaniją. Tai gali būti produkto arba paslaugos kampanija. Konkurse kviečiami dalyvauti tiek komerciniai prekių ženklai, tiek ne pelno siekiančios organizacijos. Planuojama kampanija gali apimti keletą komunikacinių kanalų: lauko reklama, žinutė socialiniuose tinkluose, POS, video reklama ir pan.


Konkurso organizatorių įsipareigojimai - ką dovanojame laimėtojui?

- padėsime suformuluoti užduotį;
- paruošime kampanijos strategiją;
- sukursime kūrybinius sprendimus trims sutartoms media priemonėms (pvz., video klipo, lauko reklamos ir radijo reklamos idėjas);
- padėsime surasti fotografą, video gamintoją, iliustratorių ar kitus reklamos kūrėjus/gamintojus idėjoms įgyvendinti;
- įgyvendinsime Key visual dizainą, tinkamą adaptacijai į kitus formatus.
Konkurso organizatorius įsipareigoja laikytis konfidencialumo. Norintys pasirašyti konfidencialumo sutartį, kreipkitės h2h@gochildren.lt

Kada vyksta konkursas ir skelbiamas nugalėtojas?

Konkursas vyksta tris savaites – nuo 2020 m. birželio 26 d. iki liepos 13 d. 
Konkurso nugalėtojas skelbiamas 2020 m. liepos 15 d.


Kas lems konkurso nugalėtoją?

Užpildytos užduoties aiškumas ir aktualumas: aiškus problemos/iššūkio, tikslinės auditorijos suformulavimas, užduotyje keliamo tikslo pasiekiamumas. 
Konkurso organizatoriai pasilieka teisę atrinkti nugalėtoją savo nuožiūra.


Konkurso nugalėtojo įsipareigojimas

Šiame konkurse dalyvauti gali tik tos įmonės ar organizacijos, kurios ketina įgyvendinti užduotyje aprašytą reklaminę kampaniją iki 2020 m. gruodžio 31 d.

Konkurso organizatoriai pasilieka teisę keisti konkurso taisykles ir apie tai informuoti konkurso dalyvius.