fbpx

Kietaviškių: pasaka, o ne reklama

  • Kaip paskatinti pardavimus ir tuo pačiu stiprinti prekės ženklo įvaizdį?

Didžiausi ir moderniausi Lietuvoje Kietaviškių šiltnamiai šiais metais pirmieji užaugino lietuviškus pomidorus dar iki Velykų. Tikslas buvo pranešti šią naujieną ir paskatinti žmones juos rinktis.

Pirmieji užauginti lietuviški pomidorai yra savaime išskirtinumas. Tačiau kodėl pirkėjas turi rinktis Kietaviškių, kai įvežtiniai pomidorai pigesni? Ši kampanija buvo proga dar kartą įtvirtinti mūsų sukurtą Kietaviškių pozicionavimą ir pažadą – “Natūraliai šviežios daržovės. Jokių priedų šviežumui palaikyti”. Pirkėjai nėra tikri, kad įvežtos daržovės ilgai išlieka šviežios be papildomų priedų. Tuo tarpu Kietaviškių naudojamos modernios auginimo technologijos užtikrina daržovių natūralų šviežumą ir gerą skonį.
 
Kaip apie sudėtingus technologinius dalykus papasakoti kiekvienam suprantama kalba ir įtraukiančiai?
Rankomis pagamintos lėlės – kamanės ir sodininko personažai – pasakoja apie modernias, saulės spinduliams prilygstančias šviesos technologijas, kamanėms reikalingą švarą ir jų užmezgamus pomidorus. Lėlinė animacija, kuri reikalauja kruopštaus rankų darbo ir kantrybės, atspindi Kietaviškių vertybes. Nepaisant naujausių technologijų, daržovių kokybė priklauso nuo šiltnamiuose dirbančių žmonių rūpesčio. Dideli ir modernūs šiltnamiai yra tokie pat rūpestingi auginamoms daržovėms ir verti pasitikėjimo tarsi vieno sodininko prižiūrimi.
 
Animacija pasirinkta tikslingai – kad vaizdo klipą žmonės mielai žiūrėtų socialiniuose tinkluose, prieš filmus ar rodytų vaikams prieš miegą, idant jie pamėgtų daržoves.