fbpx

Kietaviškių: salotų pakuotė su mažiau plastiko

  • Ar tvarumo žinia veikia? Taip, sako Kietaviškės ir mes.

Kietaviškės jau ne vienerius metus vykdo socialinės atsakomybės kampanijas. Įmonės atliktos apklausos rodo, kad socialinė reklama yra labiau pastebima ir mėgstama žmonių nei įprasta. O mes prisidedame, kad prekės ženklas būtų dar labiau mylimas.

Didžiausi šiltnamiai Lietuvoje siekia ne tik mažinti išmetamų daržovių kiekį (zero waste), bet ir prisidėti prie aplinkos taršos mažinimo. Įmonė pirmoji Lietuvoje pradėjo pakuoti salotas į mažiau plastiko turinčias pakuotes ir atsisakė plastikinių salotų vazonėlių.

Sukūrėme salotų pakuotes ir kampaniją, kuri atliko dvi svarbias roles:

  • pasakojo apie Kietaviškių siekį tausoti aplinką ir
  • skatino žmones elgtis tvariau – įsigytas Kietaviškių salotas užauginti dar kartą savo namuose.
Autorinės Jekaterinos Budrytės iliustracijos – ne tik ryškus grafinis elementas padedantis salotoms būti geriau pastebėtoms lentynoje. Idėja ir dizainas tarnauja dialogui su pirkėju užmegzti ir įsitraukti patiems kuriant tvaresnę aplinką. 

Socialiniams tinklams ir televizijai skirtame klipe pasakojome apie Kietaviškių rūpestį aplinka mažinant plastiko kiekį pakuotėse. Ir dar daugiau. Žinome, kad stiprus ryšys ir gebėjimas užmegzti dialogą su žmonėmis stiprina prekės ženklą. Ypač kai jis įgalina pačius žmones prisidėti prie pokyčių. Todėl pirmiausia kvietėme salotų mėgėjus prisidėti prie tvarumo – suvalgytas salotas persodinti ir užsiauginti vėl.