Kietaviškės jau ne vienerius metus vykdo socialinės atsakomybės kampanijas. Įmonės atliktos apklausos rodo, kad socialinė reklama yra labiau pastebima ir mėgstama žmonių nei įprasta. O mes prisidedame, kad prekės ženklas būtų dar labiau mylimas.
Didžiausi šiltnamiai Lietuvoje siekia ne tik mažinti išmetamų daržovių kiekį (zero waste), bet ir prisidėti prie aplinkos taršos mažinimo. Įmonė pirmoji Lietuvoje pradėjo pakuoti salotas į mažiau plastiko turinčias pakuotes ir atsisakė plastikinių salotų vazonėlių.
Sukūrėme salotų pakuotes ir kampaniją, kuri atliko dvi svarbias roles:
- pasakojo apie Kietaviškių siekį tausoti aplinką ir
- skatino žmones elgtis tvariau – įsigytas Kietaviškių salotas užauginti dar kartą savo namuose.
Autorinės Jekaterinos Budrytės iliustracijos – ne tik ryškus grafinis elementas padedantis salotoms būti geriau pastebėtoms lentynoje. Idėja ir dizainas tarnauja dialogui su pirkėju užmegzti ir įsitraukti patiems kuriant tvaresnę aplinką.