fbpx

Gilė Milė: prekės ženklas, kurį gali suvalgyti

  • Kaip prekės ženklas gali kurti stipresnį ryšį su žmogumi ir paskatinti pardavimus be reklamos?
Gilė Milė kepyklėlė garsėja preciziškai dekoruotais tortais. Pagaminti vieną tortą kainuoja daug laiko, pastangų ir patirties. O užsakyti tenka gerokai prieš šventę. Todėl Gilė Milė ieškojo sprendimo, kokius desertus pasiūlyti žmonėms, kad jų nereikėtų ilgai laukti. O pati kepyklėlė galėtų jų gaminti ir parduoti daugiau.
 
Desertų ir kepinių rinkoje konkurencija didelė. Kaip sukurti tokius desertus, kurie būtų išskirtiniai ir padėtų įsiminti prekės ženklą? Pasiūlėme Gilė Milė sukurti logotipą, kuris pats galėtų tapti desertu. Taip gimė du personažai, virtę Gilė Milė logotipo ir identiteto dalimi. Pagal jų atvaizdą sukurti tortai ir pyragėliai tapo unikaliais, greitai pagaminamais desertais, kurie valgytojams pakelia nuotaiką ir padeda įsiminti Gilė Milė prekės ženklą.
Žmonės mieliau renkasi prekės ženklus, kurie turi istoriją ar asmenybę, su kuria jie gali tapatintis. Personažai Gilė Milė prekės ženklui suteikė žmogiškųjų savybių. Iliustratorės piešti logotipo herojai „kalba“ apie rankų darbo desertus, nuoširdumą ir draugystę. Šios vertybės, svarbios pagrindiniams užsakovams – šeimoms su vaikais, padeda Gilė Milė kurti artimą ryšį su jais.
 
Norint mėgautis desertais nebūtina laukti ypatingos progos. Ypač tada, kai desertai patys atrodo kaip šventė. Būtent, Gilė Milė desertai patys yra šventė. Ši įžvalga ir žinia įvardina desertų išskirtinumą bei kviečia juos užsisakyti dažniau – nelaukiant ypatingos progos. Ir tuo pačiu tai žodžiai, kuriais ištikimi klientai nuo šiol rekomenduoja tortinę.