fbpx

Audimas: nacionalinis prekės ženklas

  • Kaip lietuviškam prekės ženklui tapti nacionalinės reikšmės ir išplėsti savo auditoriją?
Audimas, kaip ir kasmet, ruošėsi kurti nacionalinę drabužių kolekciją skirtą sportininkams ir sirgaliams. Kartu ėmėmės kurti jai idėją – koncepciją ir identitetą.
 
Audimas vertas ne tik vieno žinomiausių lietuviškų prekės ženklų vardo. Jis gali tapti nacionaliniu prekės ženklu, jei suras būdą, kaip suvienyti žmones. Šiandien jis daug kalba apie aukštą gaminių kokybę, patogumą judėti, dėvėjimo situacijas – visas funkcines savybes. Tačiau labiausiai ko trūksta, tai artimo santykio ir bendrų vertybių su žmogumi. Tai, ką turi tokie konkurentai kaip Nike.
 
Nacionalinės kolekcijos drabužiai iki šiol būdavo skirti sportininkams atstovaujantiems Lietuvą. Ar galėtų kiekvienas lietuvis tapti savo šalies atstovu?
 
Kas sieja visus Lietuvos žmones? 
Kiekvienas iš mūsų, nesvarbu kur būtume ir ką darytume, savo mintimis ir darbais kuriame Lietuvą. Šią įžvalgą geriausiai atspindi Lietuvos himno žodžiai VARDAN TOS. Jie tapo naujos kolekcijos pavadinimu, kuriam sukūrėme ženklą naudojamą etiketėse ir drabužių raštuose.
 
Sukūrėme ne tik nacionalinės kolekcijos dizaino elementus, bet ir sertifikatą, kuris įsiūtas kiekviename drabužyje ir primena jo nešiotojui prisidėti savo darbais kuriant Lietuvą.
 
Bendras tikslas padėjo Audimui atrasti artimesnį ryšį su žmonėmis, o koronaviruso pandemijos metu tapo įkvepiančiu projektu – kartu su naujienų portalu apdovanoti gerus darbus darantys žmonės.

Audimas tapo ne tik sportinius drabužius kuriančiu, bet ir aktualiu žmonėms vertybiškai stipresniu prekės ženklu.