• Atlikome konkurentų ir pirkėjų įpročių analizę. Silpnybes pavertėme pranašumais bei sukūrėme pirkėjų poreikiais paremtą šūkį ir įvaizdį.

Įsivaizduok, kad esi dar vienas sostinės prekybos centras – mažesnis ir už miesto. Parduotuves turi dideles ir populiarias, bet jų mažiau. Pramogomis irgi negali pasigirti. Kaip trūkumus paversti privalumais?

Tyrimai sako, kad tėvai vaikams per dieną vidutiniškai skiria vos 7 minutes dėmesio. Kol kiti prekybos centrai kviečia pirkėjus praleisti kuo daugiau laiko pas juos, NØRDIKA elgiasi priešingai – skatina skirti daugiau dėmesio sau ir savo artimiausiems.

Turėdama esmines laisvalaikiui ir namams skirtas parduotuves, ji leidžia greitai apsipirkti vienoje vietoje, o kiekviena įsigyta prekė tampa priemone prasmingiau praleisti laisvalaikį.