• Sugalvojome naujo Lietuvos nacionalinio dramos teatro sezono komunikacijos idėją ir šūkį. Patį teatrą pavertėme tariama žiniasklaidos institucija, o kiekvieną komunikacijos priemonę – provokatyvia alternatyvia naujiena. Sužadinome visuomenėje gausias diskusijas.
Visada aktualus, atviras ir visuomenines problemas atspindintis Lietuvos nacionalinis dramos teatras naujajam sezonui ruošia keturias dokumentinio teatro premjeras. Išsakomas noras naująjį sezoną pristatyti siejant jį su tuo metu visuomenėje karšta fake news tema. Tikslas – sukelti diskusiją.

Sprendimas – LNDT paversti nacionaline žiniasklaidos priemone, kuri skleidžia netikras naujienas. Ir patikrinti visuomenės budrumą. Kiekviena priemonė skelbė provokatyvią alternatyviąją naujieną. Alogiškos, sveikam protui prieštaraujančios antraštės pristatė kiekvieną premjerą.
 
Šūkis, o tuo pačiu ir naujojo teatro sezono pavadinimas – Po tiesos mirties – tapo raktu atrakinti ironiją ir nuskaityti žinutę.
 
Paaiškėjus, kad vyriausybė ketina ženkliai mažinti teatro finansavimą, padėjome jam sureaguoti dar viena naujiena. LNDT skelbėsi, kad siekdamas išgyventi išnuomoja pirmąjį aukštą, kuriame nuo šiol veiks SPA. Į jo atidarymą pakvietę žurnalistus ir teatro bendruomenę, pristatė naująjį sezoną.