• Išanalizavome rinkėjų nuotaikas ir lūkesčius. Atradome tikrą, neišgalvotą partijos stiprybę ir pavertėme ją rinkėjams aktualiu pažadu. Juo remiantis sukūrėme reklaminę kampaniją.

Esi labiausiai patyrusi, daugiausiai valstybinių krizių suvaldžiusi Lietuvos politinė partija. Iki rinkimų likus porai mėnesių, apklausos rodo, kad esi trečioje vietoje. Metus komunikuotas partijos atsinaujinimas ir žinia – Naujas planas Lietuvai – nepaliečia tavo rinkėjų. Ką daryti?

Sukūrėme naują šūkį Daugiau gerų darbų Lietuvai, kuris aiškiai įvardino plano naudą kiekvienam ir siūlė atsakymą į skaudų klausimą: ką daryti su milžiniška emigracija.

289 puslapius teksto sutalpinome į 45 sekundžių trukmės klipą, kurio žiūrimumas Youtube kanale dešimt kartų viršijo vidurkius ir paneigė mitą, kad jaunimui politika nerūpi. Rezultatas? Pergalė daugiamandatėje apygardoje – TS-LKD surinko daugiausiai rinkėjų balsų per visą savo egzistavimo istoriją.