• Suradome įžvalgą, kuri aktualizavo „Gintarinės vaistinės“ turimą išskirtinumą. Sukūrėme kūrybines idėjas komunikacijai. Įgyvendinome reklaminę kampaniją televizijoje, spaudoje, lauke, internete ir radijuje.

Esi vienas didžiausių vaistinių tinklų Lietuvoje ir vienintelis turi unikalią skandinavišką vaistų derinimo sistemą. Ji parodo rizikingus vaistų derinius kiekvienam „Gintarinės vaistinės“ klientui. Nemokamai. Prieš tai daryta reklaminė kampanija nepasiekė jai keltų tikslų – žmonės nesupranta sąvokos „vaistų suderinamumas” ir tavo turimas išskirtinumas lieka nenuskaitytas. Ką daryti?

Sugalvojome, kaip maksimaliai praplėsti auditoriją ir paversti vaistų derinimo sistemą aktualia kiekvienam. Pasiūlėme kalbėti ir apie vaistų derėjimą su maistu, o ne tik tarpusavyje. Sukūrėme sėkmingą reklaminę kampaniją, kuri išaugino vaistų derinimo paslaugos žinomumą net 11 %. O šios paslaugos priskyrimas „Gintarinei vaistinei“ išaugo dvigubai iki 48 %.