• Atnaujinome prekės ženklo pozicionavimą ir įvaizdį. Suradome bendražmogišką vertybę, kuri leido suteikti produktams išskirtinumą ir užmegzti emocinį ryšį su pirkėjais. Įgyvendinome kūrybinius sprendimus TV, spaudos maketų ir interneto reklamos formatais.

Esi vienas didžiausių pagardų gamintojų Lietuvoje. Atsinaujini pakuotes. Sukuri naujus produktus. Tačiau konkurencija majonezų ir padažų kategorijoje tokia didelė, kad net ir inovuojant sudėtinga išlaikyti produktinį pranašumą. Ką daryti? 

Pasukome kitu nei konkurentai keliu. Nusprendėme kalbėti ne apie kainą ir produkto savybes, o tai kas iš tikrųjų svarbu žmonėms bei užmegzti su jais emocinį ryšį. Dėl greito gyvenimo tempo šeimos ir draugai vis rečiau kartu susėda prie bendro stalo. Tyrimai rodo, kad maistas žmonėms atrodo skanesnis, kai jis valgomas kartu su kitais – šeima, draugais. 

Todėl Daumantų žinia – „Maistas skanesnis, kai valgome drauge. Drauge su Daumantų.“ Daumantų įkvepia lietuvius vėl susiburti prie bendro stalo – kasdien ir per didžiąsias šventes.